marți, 14 februarie 2012

Gogosi














Ingrediente:

500 g faina
2 oua
un varf de cutit de sare
zahar vanilat
2 oua
1 pliculet drojdie uscata
250 ml lapte caldut
Ulei pt prajit




Mod de preparare:

Faina o amestecam cu drojdia, sarea si zahar dupa gust, dupa cat de dulci va plac gogosii, turnam laptele caldut si incorporam si ouale.Framantam un aluat, pe care-l punem 1 ora la dospit.
Dupa ce aluatul a crescut, intindem cu sucitorul aluatul pe o masa pe care am presarat faina.
Punem uleiul la incins, si prajim aluatul pe ambele parti.Pentru ca azi e ziua indragostitilor, m-am gandit sa-mi intampin sotul cu niste gogosi "inimioare"...asa ca am folosit un pahar si o forma pentru prajituri:-)...la sfarsit  am presarat zaharul vanilat...iata rezultatul:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu