vineri, 30 septembrie 2011

Spanac cu snitele date prin malai si pesmet












Ingrediente pentru spanac

O punga de spanac congelat sau frunze de spanac oparite si tocate
4 catei de usturoi
Sare
Piper
Smantana


Mod de preparare

Usturoiul l-am calit un pic in ulei de masline.In cazul meu cu spanacul congelat l-am pus la dezghetat deoarece erau frunze de spanac si am fost nevoita sa le toc.Apoi am amestecat usturoiul calit cu spanacul tocat.Am dat focul incet si am mestecat incontinuu.Cand s-a inabusit spanacul am luat cratita de pe foc si am adaugat smantana.Am mai pus 2 minute pe foc si gata.Se poate servi si cu oua ochiuri sau snitele de pui, sau cu ce va place.


Ingrediente pentru snitele din piept de pui

Piept de pui (eu il prefer pe cel gata feliat)
3 oua
Faina de malai
Pesmet
Sare
Piper
Ulei pt.prajit


Mod de preparare

Feliile din piept de pui se sareaza si pipereaza.Intre timp se pune uleiul la incins.Se pregateste oul batut cu sare, iar separat o farfurie in care amestecam malaiul cu pesmetul.
Cand uleiul e incins, dam pe rand feliile de piept de pui prin ou, apoi le tapetam cu amestecul de malai si pesmet.Le punem La prajit.Cand sunt gata le scoatem pe un servet sa se scurga.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu