joi, 2 februarie 2012

Pizza de casa cu baza de legume


  
Ingrediente:

o conopida de marime medie
2 fire de ceapa verde
morcovi
jumatate de ardei kapia
o ceapa rosie micuta
smantana
2 oua
o bucatica de kaizer
mozzarela, cascaval sau fasii de branza topita
masline
oregano
ulei de masline
sare, piper




 



Mod de preparare:

Intr-o zi mi s-a facut tare pofta de pizza, si nu am avut dispozitia necasara de a framanta aluatul.Am dat de conopida in frigider si asa mi-a venit ideea sa fac blatul din legume.Conopida si morcovul le-am taiat si le-am pus in aparatul de gatit pe aburi 20 de minute(se pot si fierbe).Intre timp am taiat celalalte legume si mozzarela, iar ouale si smantana le-am amestecat(2 linguri de smantana).Am luat un vas de yena pe fundul caruia am asezat blatul format din conopida maruntita fiarta si morcovul.Am calit ceapa rosie impreuna cu kaizerul in putin ulei de masline si le-am asezat in vas.Am adaugat ardeiul kapia si ceapa verde crude.Am adaugat sare, piper, oregano.Am dat la cuptor cam 25 de minute, dupa care am asezat mozzarela si cascaval, maslinele.Am dat la cuptor pana acestea s-au topit si s-a facut o crusta deasupra.Se poate servi calduta sau rece.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu