joi, 2 februarie 2012

Saratele

  Ingrediente:

Telemea 350 g
Faina 400 g
1 ou
Unt/margarina 400 g
Seminte de chimen






Mod de preparare:
Se amesteca untul cu faina si telemeaua sfaramata sau data pe razatoare, pana se formeaza un aluat.Se presara faina pe masa de lucru, si se intinde aluatul pana ajunge la grosimea unui deget.Se presara si chimenul pe aluat si se apasa foarte putin cu telul cat sa se aseze semintele in aluat.Se da cuptorul la incins, la 150 grade.Intre timp se aseaza hartia de copt, se aseaza saratelele (eu le-am facut cu forme de prajituri), le puteti da ce forma doriti dvs.:-).De la ou am folosit doar galbenusul, si cu o pensula am uns suprafata sarateleleor necoapte.Se dau la cuptor pana cand prind o crusta deasupra.Eu fac testul cu scobitoarea sa vad daca sunt patrunse pe interior, si gata....saratele ca la mama acas:-D.Reteta am invatat-o de la ea:-)!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu